Es stockhooolm..

2009-07-23 / 17:41:04

phöö, nu är jag äntligen framme i väsby.. Bussresan va nog fan de drygaste jag varit med om .. eller ah. kankse inte så överdrivet, den okej.. pappa kom och mötte mig inne i stan sen efter de åkte vi till rosers för att hämta bilen som va på värkstan. sedan va evi ute och vänta på mig med wilma.. och fy satan vad hon blev glad.. sötnöten! sitter i sängen och surfar lite eftersom att evi packar sina saker.. Hon ska flytta ifrån mig :( hela familjen ska flytta.. ne, så kan jag ju inte säga, det är ju jag som har flyttat ifrån henne :( hmm.. ahh precis.. Gick igenom saker som dem ska kasta så jag hitta mycket bra saker som jag ska ta med mig hem.. :) och det blir förmodligen mer som ska kastas.. så jag måste få skjus hem sen för det blir nog en kasse till . hoppas jag iaf :)

Nu har inte jag mina ögon på mig och jag kommer fan få huvudvärk snart såsom jag sitter och kisar.. Och jag bara hatar att skriva på en bärbar dator, jag lyckas alltid trycka på flera knappar samtidigt så jag får sudda ut hälften av de jag skriver jag skriva om de, så nu ska jag sluta skriva innan jag blir tokig..

pok

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: