Leets do it.

2011-11-03 / 00:55:18

Helt plötsligt mitt från ingenstans blev jag på party moood. Jenny vart fan är du när jag behöver dig?? haha. Det är dax att ta arslet ner hit, packa ditt pick o pack så drar vi ut på krogas.

Nää, men nu får jag lugna lillhjärtat lite.

Jag har tvättat heeela dagen, både igår och idag, en dag återstår. GAH! euhm, nu kanske ni undrar varför ihelvete jag måste tvätta 3 dagar i rad. Jo men såhär ligger det till. Vi slösar så otroligt mycket med kläder under detta hushåll. Inte fel, men jävligt jobbigt när man behöver rena kläder. Vi har en gemensam skabbig tvättstuga här. Och jag kan ju säga att den tvättmaskinen är från 80-talet. Och inte nog med de, samma jävla torktummlare. Den torkar inte kläderna, så ni kan ju tänka er hur de er ut här 1 gång i månaden. Kläder från golv till tak, i hela lägenheten i princip.

Det har föresten flyttat in skumma människor mittemot. Det är typ maffia eller nått, dom har en fräsh bil i polsk reg, och parsienerna nerdragna, vet inte riktigt hur många dom är, men gissar på mer än 3. Basse gissar på 8+ och det är ingen ide att börja argumentera med honom, han har en tendens att ha rätt hela tiden. Men iaf, vi har inte sett någon flyttbil...än. Så antar att det är "tomt" i lilla ettan. Man får lite creapy feeling, det är bärjis något skumt med dom. Tvättstugan ligger btw i källaren under där dom bor, så man försöker öppna öronen och smygtitta lite :)  

Jaja, jenny, hör av dig när du e redo !!

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Hahaha! Du är bra go duuu :D jag kommer.. Då ska vi slå klackarna i taket och göra småland osäkert ;P Jag älskar dig!

Kommenterat - 2011-12-03 / 22:22:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: