Nya nails.

2011-10-23 / 18:17:05

Precis som rubriken lyder. Eftersom att det är halloween tider nu, så fick det bli fallande glitter i guld med svart dekor. Det har jag pysslar med idag =)

Annars har helgen varit lugn, har haft film mys och ätit gott med den underbaraste. Känns som att helge bara flugit förbi, har inte ens hunnit plugga. Måste ta ett ryck och köra nån timma innan jag ska lägga mig, blir till att gå upp tidigt och jobba imorn.. Det som kommer kännas drygt är att basse kommer hem från jobbet när jag ska åka. Uaah, klarar inte av tidiga mornar. Det är det värsta..

Justee, när jag hade slutat för dagen i fre och va på g hem, åkte jag förbi en liten butik som ligger precis vid jobbet. Så jag åkte förbi den för att fråga om han tog kort, och det gjorde han givetvis inte. Så frågade han mig vad det var jag ville ha, och jag sa att jag ville ha 1 pak cigg. Då frågare han mig om jag jobbar uppe på klockargården då.. Jag kollar lite konstigt på honom och säger att jag precis börjat där, då tar han fram 2 pak cigg och ger dom till mig och säger att jag kan ta dom på krita..
Jag blev ju ganska chockad i och med att i sthlm händer det inte. Men jag lovade honom att plocka ut pengar imorn. Dock vet jag inte vad jag tänkte eftersom att jag inte åker förbi någon bankomat. men jag får lösa det på något vis.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: