Straight to heaven.

2011-10-29 / 14:41:28

Hektiskt vecka det har varit, har inte ens haft orken att blogga. Både jobb och plugg har stått överst på listan denna vecka. Och igår när jag väl kom hem och såg hur köket såg ut, så gick jag och la mig. Senare på kvällen ville basse åka till västervik och glo på bio, men jag föreslog att vi skulle göra något annat. Så det slutade med en krog runda i oskarshamn med dempa. Vilket vaaar lite annorlunda enligt mitt tycke.
Sitta nyckter medans jag hade 2 fulla apor intill mig, blev ganska drygt efter ett tag. Men vi hade det endå trevligt. =)

Påvägen hem igår köre vi egenom en tjock dimma, det vart nästan lite obehagligt när man inte såg vägen klart, och dessutom trött på de.

Justeee, påväg till bilen igår passerade vi ett gäng, varav en tjej skrek på mig, och den första tanken slog mig att det kommer bli bråk. Men hon gav värsta komplimangerna om min rumpa, vilket inte är första ggn att höra. Men jag tror nog basse blev lite stålt när hon fick ur sig "Din rumpa är riktigt het.. snyggaste.. bla bla Den som får in det ikväll, är lyckligt lottad.. oså typ "mashalla, walla nått, haha"  jag vet inte vad dom yttrar sig med sitt språk".  

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: