Slöa som porer!!!

2011-10-24 / 13:12:30
Såhär ute på landet jobbar fan människor som pormaskar!! Det är skit irriterade.. Man ligger lixom efter arslet och vill trycka upp en raket eller nått sprängbart så dom fyger fram!! GAH!
Aså jag pluggar ju på distans, och min nuvarande kurs tar slut nu den sista. Och ja ska börja läsa en ny kurs vilket min studievägledare aldrig svarar på. Och efter jobbet idag åke jag förbi henne, men då hade hon banne mig lunch!  Skrev yttligare ett mail till henne nu, orkar inte åka tillbaka!!

Ett annat irritations objekt är när gamla människor är ute och kör bil. Dom håller 20- hastighet, vinglar mellan körbanorna och är allmänt sega. Det borde finnas en lag när man är 70+ att få genomföra en uppkörning eller något, för en del gamla människor har inget på vägen och göra. Beställ en färdtjänst istället!!




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: