Jäsp!

2011-10-21 / 05:22:41
Såhär trött har jag aldrig varit på länge. Gubben har stuckit till jobbet, och jag sitter och dricker en kopp kaffe och hoppas på att vakna till liv nu!
Va precis ute, och kan ju säga att man va riktigt sugen att hoppa ner under täcket igen. Men det blir ett senare projekt. För först ska jag sticka och jobba. Skönt att det bara är till kl 11.
Känns som att jag har mycket hur mycket som helst att göra idag. Kanske tar jag mig en power nap när jag kommer hem så jag orkar plugga och städa lite.
Måste trycka i mig en macka också, och det är det värsta som finns på morgonen, enligt mig iaf! Har ju ingen rast, så kan kännas lite jobbigt när magen börjar skrika åt alla håll och kanter.

Just som det känns nu, vill jag krypa ner i sängen igen.. Men jag får krypa in i min vinterjacka istället.
Hoppas fan att vägen ser någolunda ut, för inga vinterdäck på denna pärla är på.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: