Från regn till sol

2009-07-20 / 13:46:23
Nu är det bokat och klart. Åker till grekland på söndag och stannar i 2 veckor. Dock är blir de väldigt drygt att åka hem därifrån själv, hatar att åka själv. Och dessutom måste jag mellan landa i polen och tjecka om och sitta där i 2½ timma tills planet till svrige går. Usch.. hur ska detta sluta? Åker upp till sthlm på torsag och får äntligen träffa mina efterlängtade vänner! kommer bli riktigt kul, dock inte att lämna min baby..

Vi har inte haft internet på ett bra tag och nu sitetr jag på ett mobilt jävla bredband för att blixtern slog ner boxern så vi har varken tv, telefon eller internet.. Hatar telia bara mer och mer för det är så jävla lång väntetid.. det är fan inte meningen att man ska behöva vänta i 3 veckor för att få igång skiten igen.. Så vi får se nu , det borde komma nu i veckan.

Nu väntar tvättis. Mycket och tvätta =/ pok
Kommentarer!
Postat av: emelie

din lilla housewife, vad jag saknar dig :(

Kommenterat - 2009-07-20 / 22:08:36  | URL - http://emeliefight.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: