Julii

2009-07-01 / 12:10:09
Helt sjukt va bra väder det är trots att solen ligger bakom molnen så är det super skönt.. Igår va jag och baze på hulsfred då jag först skulle till ams på ett möte.. Sen efter de gick vi längs strandkanten och de va så skönt.. Det va inte för varmt och inte för kallt. Kallt blev de dock när jag och baze stod i frys disken i 8 år inne på coop för att bestämma vad vi skulle käka till middag. Men efter många "nej, tröttnat" , "nej, äckligt" så fick vi båda som vi ville tillslut iaf..

Idag så är .. ja det är väl inget speciellt mer än att jag egentligen skulle setat på en 6 timmars buss resa upp till sthlm, men det blir senare i juli nångång.. Och frågan är den om ja ska åka med till grekland eller inte.. Hmm.. Basse vill att vi åker till öland, men ah.. Vi får se vad som händer och fingrar!

Aså, har ni märkt all jävla reklam om michel jackson? Jag har iaf fått denna låt på huvudet, och varje gång jag slutat tänka på de och sedan råkar slå på tvn vid fel tillfälle och fel kanal så wolla så spelas den.. haha!!
Bara för de så ska ni också få plågas lite!! Men den låten är faktiskt bra!!

Kommentarer!
Postat av: emelie

Vadå bor du nära hultsfred?!

Kommenterat - 2009-07-03 / 11:29:03  | URL - http://emeliefight.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: