Out from under

2009-07-21 / 13:24:06
Det va då jävla länge jag sov. haha, vaknade för ett litet tag sen.. har bokat bussresan nu och torsdag kommer bli en enda pain in the ass!! 8  på morgonen går tåget härifrån till hultan, och det tar ca 10 min, sen ska jag sitta där och pina till kl 10 då bussen till sthlm går, det yttligare 6 timmar på den bussen ska jag sitta.. :S När jag sist åkte upp till sthlm tog jag tåget, men denna gång valde jag att istället ta bussen så jag slipper bära omkring på min pckning vid byta och skit. Så på ett sätt kommer de bli skönt, men sitta och pressa i en buss själv i 6 timmar kommer fan inte bli roligt. Jag har ju min musik och så får jag köpa nån tidning med korsord eller vad det nu är dom kan bjuda på. Aja, haha! booring iaf!

nu måste jag springa och kolla posten, pok
Kommentarer!
Postat av: emelie

ja, vi MÅSTE ses! :D

Kommenterat - 2009-07-21 / 22:06:03  | URL - http://emeliefight.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: