Sista kvällen

2009-07-22 / 12:15:46
Idag är det sista dagen som man får umgås med baby innan jag bär mig upp till sthlm.. Men denna dagen ska spenderas väl när han kommer hem från jobbet.. Och jag tänkte packa ihop det sista som jag har nu så jag slipper göra det sen! Det är så mycket som jag måste ha med mig och västan är i stort sätt full proppad + att jag har 2 skor till och resterade kläder som måste få plats, nånstans [?]  Dendär väskan alltså, den ser stor ut, men det är inte mycket utrymme i den, tycker inte jag iaf.. Men det kankse är jag som tar med mig för mycket saker? Nee, så är det inte alls!!

Igår fick baby sin nya data, och den går som en klocka, men dock är de inte så konstigt eftersom att det är en "värsting" data eller vad man ska kalla de ? =P men det va iaf riktigt fräsh!

Min hjärta står still, komemr typ inte på nått mer att skriva to be honest.. Dålig sömn inatt, det spänner satan i nedre framtänder och ont i huvudet får jag till och från ibland, undra tro om de kan bero på de? känns iaf som att mina tänder håller på att flytta sig då mina visdomständer är på g fram.. Riktigt jobbigt är det iaf med att konstant ha spänningar i tänderna.. :S Hoppas dom inte flyttar på sig föör mycket så jag måste kirra tandställning nere också =/ Måste nästan gå till tandläkaren och kolla om det kan vara visdomständerna som vill förstöra mina andra tänder.. Upptill ska jag iaf spara pengar till en tandreglering och jag har fan ingen lust att betala dubbelt så mycket..

Aiit over and out, peace!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: