Fredag

2011-09-16 / 14:05:37
Vilket underbart väder det är ute idag. soligt och varmt .. Vintern är inte långt ifrån, och konstigt nog så längtar jag till vinter med massa snö. Det är lite konstigt för att vara jag eftersom att jag är en sommar människa. Den stora nackdelen är att jag måste köpa nya vinterdäck, that sucks! Skulle helst vilja köpa en ny bil ;) men det får då vänta ett tag till.

Nu måste jag ta och städa lite innan basse vaknar, sen ska jag åka och hämta ut paktet från foderbilen. Ser fram emot att testa de nya fodret. Rätta mig om jag har fel, men ska man blanda det gammla med det nya fodret nu i början?
För att Missy ska vänja sig det? Jag är inte kattexpert, så lite hjälp skulle vara nice :)

åhåå, hon har blivit så gosig nu på senaste tiden, hon ska sitta på axeln och kurra en i örat och slicka ansiktet som bara den. Synd bara att hon växer, hade velat ha henne i den storleken hon är i nu.



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: