Skit väder!

2011-09-21 / 22:43:40
Det har regnat i flera dagar nu.. Det räcker! Man kan ju inte gå ut.. Något jag minsann inte gillar det är att promera ute i regnet. Jag har ju under (2) veckors tid varit ute o vandrat i skogen, så det har varit slappt nu sen i söndags. Lite ångest får jag, så jag ska ta en promenix till affärn (STÄNGT) fram och tbx. Och nej, det tar inte 5-10 min att gå. Utan det tar ca 25-30 min att gå dit.
Nära och bra.. Inte minst om det det händer något så måste tillbringa någon timme + för att komma till närmsta akut. 
Den kvällen jag skar min i fingret. Då gick det fort, basse hade ingen aning om vart bromsen låg, så en stund där trodde jag att livet mitt skulle ta slut. 

Kikade lite på Skistar. Jag och sambon vill åka över nyår, priserna för 4 dagar kan jag tycka är lite för mycket, men det kankse är standard priser. Vi skulle vänta lite med det, beroende på om jag får jobb eller inte avgör det hela också. Tummen upp för jobb, tummen upp för åre över nyår :)



 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: