Tjollahopp

2011-09-15 / 00:25:39
Dagen har spruningt iväg. Idag har jag hållt högt tempo. Har bestämt mig för att gå ner lite i vikt och därmed är det bra att man rör på sig, annars händer det ju ingenting. Så jag va ute i skogen i ca 2 timmar idag. Dessutom fick jag svamp på köpet. Vi har plockat så mycket svamp att vi tom gett bort till grannen och morföräldrar.

Våran lilla kisse är 4 mån gammal, växer så de knakar. När jag diskade hörde jag på radion om en hemsida som heter Foderbilen. Så jag gick in och kika lite, och det fanns en hel del att beställa, kattsand i lass, och torrfoder ska vi prova nytt. Tror inte Missy gillar detta foder vi har nu. Så det ska bli spännande att se. Dock fann det kg säckar och inte prova på. Så jag hoppas att hon verkligen tycker om de.
Justee, ang hennes namn. Jag bestämde att hon skulle heta Missy. Men basse är inte så speciellt nöjd med namnet. Han har bestämt sig för att döpa henne till Leguene. Så stackarn springer runt här helt förvirrad.





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: